Tapasztalataim a Jimjams fekete szappannal

by - június 28, 2018

 A fekete szappan elvileg a legtöbb bőrtípushoz kiválóan használható. Bőrbarát, nem szárítja a bőrt, nyugtatja és segít a pattanások kezelésében. Fő alkotói a pálma olaj, a pálma mag olaj, a kakaóvaj, a shea vaj, a banán levél és az utilapu levél. 

A Jimjams fekete szappan termékleírása: 

"Bőrkímélő, kókuszolaj-alapú felületaktív összetevői biztosítják a tisztátlan bőr kíméletes, de alapos tisztítását. Lúgos kémhatásának köszönhetően, segíti a bőrfelszín megújulását. Az antibakteriális levendulaolaj, valamint az ichtiol szinergens hatása segíthet a bőr nyugtatásában. Nem szárít, használat után a bőr hidratált és puha marad."


Miért vettem meg, mik a tapasztalataim?
 Legfőképp azért, mert rengeteg jót olvastam róla, főleg, hogy pattanásokra nagyon hatékony, és mivel nekem abban az időben több kis pattanás volt az arcomon, reméltem, hogy ez majd segít elbánni velük. Minden bőrtípusra ajánlják, így nem féltem attól, hogy mint a legtöbb pattanásokra való készítmény, úgy ez is szárítani fog. 
 Sajnos hatalmas csalódás volt nekem, a kis pattanásaimból ugyanis fájó, gyulladt pattanásokat csinált, emellett újak jöttek elő. Borzasztóan kellemetlen volt, de használgattam, hátha csak "hozzá kell szoktatni a bőröm" vagy csak "éppen olyat ettem". Végül kicsit több, mint a fele elhasználása után kidobtam és megfogadtam, hogy soha többet fekete szappan. Bezsírosította a bőröm és a gyulladt pattanások még jó ideig nem múltak el, hiába, hogy nem használtam már. Nem tudom, hogy kimondottan csak a Jimjams nem jött be vagy alapjáraton mégsem jó minden bőrtípushoz a fekete szappan..de nekem nagyon elvette a kedvem attól, hogy valaha más márkájút kipróbáljak.

Mivel ebben a Jimjams szappanban kókuszolaj van, én pedig nemrég olvastam, hogy a kókusz-származékok erősen tömítik a pórusokat és pattanást okoznak, így lehet, hogy ezzel volt a baj és nem kimondottan a fekete szappannal.




You May Also Like

0 megjegyzés