Rimmel Lasting Finish 25hours komfort szérumos alapozó

by - szeptember 13, 2018

 Szóval hadd kezdjem azzal, hogy sosem voltam alapozós lány. Nem sok tapasztalatom van alapozókkal kapcsolatban, több okból is:
-egyrészt nem szeretem az alapozók mű finishét/kinézetét a bőrön
-másrészt eddig mindegyiktől pattanásos lettem
-emellett még ekcémát is okozott
-valamint az alapozók többsége szárítja a bőröm
 Ezen fent említett okokból kifolyólag inkább csak korrektort használtam az orrom körül és a szemem alatt, meg néha az arccsontomon (little tip for ya: sokkal jobban látszik és tovább tart tőle a bronzosító, ha kentek alá egy kis korrektort, de nem akartok alapozót használni) a szebb bronzosítás érdekében.
 Az első alapozószerűséggel a tapasztalatom kb 3éve volt, mikor megvettem a Garnier BB krémjét, light, illetve medium árnyalatban is-hadd ne mondjam, hogy még a light is sötét volt az arcomon, mivel oxidálódott, pedig nem vagyok nagyon világos bőrű-. Először azt hittem, kedvelem, de hamar rájöttem, hogy nem kívánom tovább használni, sem a színe nem volt jó, sem a finishe, annyira látszódott a bőrömön és ráadásul pattanásos és száraz foltos is lett tőle az arcom. Hála az égnek, hogy kinőttem belőle, inkább a semmi, mint ez.
 Ezután próbáltam ki életem első igazi alapozóját, a Catrice All Matte Plus-t light beige árnyalatban. A színe tökéletes volt, viszont: nagyon szárította az arcom és pattanásos is lettem tőle, ezért csak alkalmanként használtam és úgy, ha tudtam, hogy másnap nem kell sehová mennem, ha kijön egy-két gázosabb pattanás. Oké, nekem száraz bőröm van, ez meg inkább kombinált, zsíros bőrre való, tehát lehet, hogy ez az én vétkem, hogy megvettem még így is az én bőrtípusomhoz.
 És végül a nagybetűs alapozó: a RIMMEL LASTING FINISH 25 HOUR WITH COMFORT SERUM alapozója. Eddig tökéletes. Nem okoz pattanásokat, egyáltalán nem szárít és nincs olyan csúnyán mű hatása a bőrön. Alapvetően a szemem alá vettem korrektornak, mert mégis nagyobb kiszerelés, mint mondjuk egy Maybelline fit me korrektor, de ezt bátran merem bárhová kenni az arcomon, hiszen tényleg nem okoz semmilyen problémát. Az egyetlen gyengéje, hogy nincsen erős fedése, viszont én ezt nem is várom el egyetlen alapozótól sem, sokadjára ismételve, még mindig nem szeretem, ha nem látszik egyáltalán az ember bőre és egy vakolat van az arcán. A pirosságot elfedi, a pattanásokat viszont nem, ez számomra nem probléma, elviselem őket magamon. A biggest plus az, hogy tényleg fent marad sokáig, nem kenődik, szépen tartja a bronzosítót és a highlightert is. Egy idő után persze kissé átfénylik, de szerintem ez is természetes dolog, sőt, akkor sokkal természetesebbnek hat az alapozó, de a pirosságot még akkor is elfedi.
 Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, tudom, nincs sok tapasztalatom más termékekkel, eddig csak mintákat próbáltam ki más márkáktól, de nem vettem meg őket, nem is használtam őket annyi ideig, hogy teljesen kiforrt véleményt alkothassak róluk. VISZONT, én annak a híve vagyok, hogy ha valami bevált, akkor kitartok mellette amíg meg nem unom vagy esetleg egy jobbat elém nem sodor az élet, úgyhogy egyelőre maradok ennél az alapozónál, hiszen jól bevált.


You May Also Like

0 megjegyzés