Manna natúr kozmetikum

by - június 27, 2018

A manna natúr kozmetikum egy magyar márka, amely természetes anyagokból készült szappanokat kezdett el elsősorban gyártani, majd olajokat és azóta már folyékony szappanokat, sampont is.

Számomra rettentően vonzóak voltak ezek a Manna termékek, hiszen nagyon odavagyok a természetes dolgokért. A weboldalukról-ami rendkívül igényesen van megcsinálva-rendeltem egy csomagot pár hónapja. 

Nagyon izgatott voltam, mikor megérkezett: először az tűnt fel, hogy mennyi mindent rendeltem és mégis milyen pici dobozban van. Nagyon szép csomagolásban érkeztek a szappanok és a doboz tartalmazott egy kuponfüzetet, egy levelet a márka tulajdonosától és egy ajándék szappant. 

Öröm volt nézni, de sajnos az öröm igazából csak eddig tartott, hiszen a csodának hitt termékek egyike sem vált be, annak ellenére, hogy milyen jó véleményeket olvastam a Manna oldalán-természetesen arra nem gondoltam, hogy ott csak szűrt vélemények jelennek meg-. 

A gyengéd érintés csomagot rendeltem meg, ami tartalmazott egy extra szűz olívaolaj szappant, egy mézes-kecsketejes szappant, egy illatmentes krémdeót és egy organikus ghánai seavajat. Emellé kaptam ajándékba egy nagyon miniatűr ében arctisztító szappant. Az első dolog, ami nem tetszett az volt, hogy borzasztóan kis kiszerelésben érkeztek a termékek és árban viszont nem voltak valami kedvezőek. Másrészt sajnos annak ellenére, hogy ezeket kimondottan ajánlják ekcémás bőrre, iszonyatosan szárítottak, ami a szappanok alapvető tulajdonsága, ennek ellenére valamiért azt gondoltam, hogyha tápláló szappanak írták és emellett ki volt emelve, hogy ekcémás bőrre is jó, akkor biztosan hidratálni fog. Hát, sajnos tévedtem. 

Az olívaolajos szappant még el tudtam használni, de csakis a testemre, arcra semmiképp, első használat után már rájöttem. 


A mézes-kecsketejes szappan szárított a leginkább, a combomon iszonyatosan húzódott a bőr fürdés után..arcra is kipróbáltam, egyenesen katasztrófa volt, szárazon hámlott a bőröm.

Az organikus ghánai shea vajjal különösképpen nem volt problémám, az illata nem tetszett, hidratálást sem nagyon éreztem, ajkakra sem tette a dolgát, viszont semmi fájdalmat nem okozott a bőrömnek.

Az illatmentes krémdeó először kimondottan tetszett, viszont a nap végére sajnos nem akadályozta meg a kellemetlen szagot és a felvitele valamint lemosása sem volt egyszerű. Ujjal kellett felvinni, lemosni meg szinte képtelenség volt, bármivel próbáltam, úgy éreztem, hogy ott marad a bőrömön.


És végül az ében arctisztító szappannal nekem közvetlenül nincs tapasztalatom, hiszen zsíros, pattanásos bőrre ajánlják, nekem pedig száraz, vízhiányos bőröm van. A tesómnak adtam, aki használgatta párszor. 

Az összegzett véleményem az, hogy mivel számomra nem vált be ekcémás, száraz bőrre, ezért nem ajánlanám olyannak, aki szintén ezekkel a problémákkal küzd. Emellett ár-érték arányban magasan túl van árazva, főleg a mennyiséghez képest, amit kapunk. A végén már azon gondolkoztam, hogy a gyönyörű csomagolásért fizettem ennyit. Hogy az előnyeiről is beszéljek, a Manna márka több terméke is vegán, valamint attól függetlenül, hogy az én száraz bőrömnek nem vált be, zsíros bőrűeknek lehet, hogy igen.

You May Also Like

0 megjegyzés