Az aktuális arcápolási rutinom

by - június 28, 2018

Többször írtam már, hogy nekem ekcémára hajlamos, extrán száraz, vízhiányos bőröm van, ami bizonyos termékektől vagy ritkán csak úgy, hajlamos pattanásosodásra is. Úgy érzem, hogy nincs még teljesen kiforrt arcápolási rutinom, ezért inkább az aktuális termékekről írnék, amiket mostanában használok.

1. Reggel és este is használom az Alverde naturschön arclemosó tejét, amelyről itt írtam már:

2. Az arclemosást követően szemkörnyék ápolót használok, szintén az Alverde naturschön termékét, reggel, illetve este is.

3. Ezután reggel a neutrogena hydro boost creme gel-ét használom, amit eddig nagyon szerettem, hiszen nem okozott pattanásokat, ami nálam ritka és viszonylag jól hidratált, a száraz foltokat ez volt az első hidratáló, ami eltüntette. Mostanában viszont úgy érzem, erősebb hidratálást szeretnék, így tervezem leváltani valami másra.
    Esténként a szemkörnyék ápoló után szintén ezt a neutrogena krémet vagy egy Alverde arcolajat használok. Erről az olajról is írtam már, pillanatnyilag csak elhasználom, de nem szeretem, tervezem leváltani valamilyen másik olajra. Éjszakára szeretek krémek helyett olajat használni, reggelre nagyon jól hidratált lesz tőle az arcom. Nappalra nem kenek fel olajat, nem szeretek rá sminkelni.



4. Ezt követően viszem fel a fényvédőt, pillanatnyilag a Hawaiian Tropic Sensitive Skin Face-t használom. A fényvédők fontosságáról tervezek nemsokára egy részletes bejegyzést írni.


5. Egy héten egyszer szoktam arcradírt használni, jelenleg a L'Oreal Paris Smooth Sugars Nourish Srub-ját próbálgatom. Az illata tetszik, teszi a dolgát, viszont ami nem tetszik az, hogy zsíros érzetet hagy a bőrön. Valószínűleg nem fogom újravenni. 


6. Hogy végül az ajkaink se maradjanak ki, a számra az örök kedvenc Carmexemet használom.



Tulajdonképpen ennyi az én arcápolási rutinom. Egyszerre ennél többet nem igazán bír el az arcbőröm. Nem sokban különbözik a reggeli és esti, így nem gondoltam, hogy külön bejegyzést írnék róluk.

You May Also Like

0 megjegyzés