Neutrogena Hydro Boost termékcsalád

by - június 29, 2018

A Neutrogena Hydro Boost termékcsalád leginkább száraz, érzékeny bőrre lett megalkotva. 


Közülük több mindent kipróbáltam már, íme a tapasztalataim:

1. Neutrogena Hydro Boost Creme Gel & Neutrogena Hydro Boost Aqua Gel

A Creme gel száraz, az Aqua gel kombinált bőrre való. Az utóbbit csak véletlen próbáltam ki, összekevertem a száraz bőrre való tesójával. Különbség a kettő között azon kívül, hogy az előbbi fehér, utóbbi pedig kék színű, az, hogy az aqua gel semennyire sem hidratálta sajnos az arcomat. Mindkét krém egyébként rendkívül gyorsan beszívódik, egyik sem okozott pattanásokat, sem irritációt. Jól lehet rájuk sminkelni.

2. Neutrogena Hydro Boost Arctisztító Gél

Sajnos ez nálam irritációt okozott, kijött tőle a szememnél az ekcémám és emellett szárította is az arcom. A sminket egyébként nagyjából jól leszedte, de azért hagyott fent valamennyit, mindenképp kellett még utána tisztítás.

3. Neutrogena Hydro Boost Micellás Víz

Alapvetően óczkodom a micellás vizektől, például a Garnier micellás vizei egytől egyig kiszárították a bőröm és allergizáltak Reméltem, hogy a Neutrogena kimondottan száraz, érzékeny bőrre való micellás vize jól működik majd, de sajnos nem vált be, furcsa réteget hagyott az arcomon és még ígyis szárított, valamint irritálta a bőrömet is. Kisebb pattanásokat okozott.

4. Neutrogena Hydro Boost Arcradír

Ez az arcradír egyébként teszi a dolgát, semmi különöset nem éreztem tőle. Erősebb szemcsés, nem az a nagyon gyengéd bőrradír, viszont nem is okozott semmilyen problémát. Kissé szárított, de nálam a termékek többsége ezt csinálja. 


Valamiért van egy olyan teóriám, hogy ha egy termékcsalád darabjait használom, azok jó hatással vannak egymásra és felerősítik egymás pozitívumait. Ebben az esetben hidratált, szép bőrt vártam például, de ezt sajnos a Creme gel-en kívül egyik sem tudta teljesíteni, együtt alkalmazva pedig csak ekcémát okoztak.

You May Also Like

0 megjegyzés