Alverde naturschön termékcsalád

by - június 27, 2018

 Egy ideje már próbálkozom az Alverde termékekkel, hiszen elérhető árban forgalmaznak natúr kozmetikumokat. Számomra egyre fontosabb, hogy mit tartalmaznak a krémek, amiket használok, így az Alverde természetes alapanyagú termékeit tesztelgetettem. Nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket, szintetikus illatanyagokat, színezéket és főként növényi eredetű összetevőkből állnak. Ez a márka egyébként a dm-ben található meg.

Az Alverde a Naturschön termékcsalád elkészítésekor az olajfát használta, mint kulcsösszetevőt. Három terméket teszteltem ebből a termékcsaládból, tervben van még a hidratáló krém kipróbálása is.

 1. Alverde naturschön reinigungsmilch - arclemosó tej

Nagyon szeretem ezt a terméket. Mivel nagyon érzékeny és vízhiányos a bőröm, az arclemosók többsége kiszárítja és ezáltal száraz foltok lesznek az arcomon lemosás után. Ez az arctisztító tej nem irritál és nem szárít, pattanásaim sem lettek tőle, pedig több arclemosó használata után is jelentek már meg gyulladt pattanások az arcomon, attól függetlenül, hogy nem zsíros, pattanásos bőröm van, hanem extra száraz. Teljes mértékben leszedi a sminket. Több helyen olvastam, hogy szembe kerülve nagyon csíp, én még ezt nem tapasztaltam, pedig a szemsminkem is ezzel távolítom el. Körülbelül 1000 Ft-ért vettem, tetszik a csomagolása is, üveg tartóban van és pumpás kiszerelésű, ami pont annyit nyom ki, ami elég egy arclemosáshoz. Nem hagy sem száraz, sem zsíros érzetet a bőrön. Az egyetlen, ami nem tetszik benne, az a szaga, de ezt csak használat közben érzem, nem marad az arcon. Abszolút elégedett vagyok vele.



 2. Alverde naturschön geischtsöl - arcolaj

Sajnos borzasztóan irritáló szaga van, ami rajta marad az arcon. Nagyon jól hidratál, az én bőröm reggelre beszívja, viszont csak este és csak akkor használom, ha a barátom nem alszik nálam(ugye a szaga miatt). Nem okozott pattanásokat. Sminkelni nem próbáltam rá, de szerintem nem is lehet, valószínűleg minden lefolyna az arcomról, ha erre kenném rá. Lassan szívódik be, ezért használom csak este, reggelre viszont nagyon jól hidratált az arcom. Elhasználom, mert egyrészt bevált, viszont az elviselhetetlen szaga miatt sosem venném újra.



 3. Alverde naturschön augencreme - szemkörnyék ápoló

Ez az első szemkörnyék ápoló, amit próbáltam. Nem vagyok biztos abban, hogy extrán hidratálna, viszont a mindentől ekcémás szememnek semmi baja nincsen tőle. Sűrű krém, gyorsan beszívódik, jól lehet rá sminkelni. Valószínűleg sokáig elég lesz, 1800 Ft-ért vettem, de így szerintem megéri. Nem ránctalanít, csak hidratál, viszont én pont erre a célra vettem. Semmilyen zavaró szaga nincsen.



 Összességében az eddigiek alapján elégedett vagyok. Az egyetlen, amit sajnálok, hogy közös bennük ez a nagyon furcsa, számomra kimondottan nem kellemes szag.

You May Also Like

0 megjegyzés