Alverde szemöldökformázó zselé

by - szeptember 04, 2018

 Az első benyomásom az volt, mikor kinyitottam a dm-ben, hogy "hú, ezt már valószínűleg kinyitotta valaki", de ennek ellenére megvettem, mert utolsó darab volt és már annyira régóta kinéztem magamnak. (Nagyon remélem, hogy emiatt nem fog hamarabb beszáradni) 
 A keféje elég dús, olyan, mint egy szempillaspirálé. Annyira, hogy kipróbáltam szempillára is, de nem, nem volt jó.  Amikor kinyitottam, egyből megéreztem az illatát, ami számomra kimondottan kellemes. Praktikus, mert az átlátszó műanyag fogós rész leszedhető, alatta pedig egyik oldalt egy műanyag, a másikon sörtés kefe van. (És én eddig azt hittem, az csak dísz😅) 
 Most pedig térjünk rá a lényegre: maga a szemöldök festék erősen pigmentált, a 02 braun árnyalatot vettem meg. Tartósnak mondanám, bár nincs sok tapasztalatom más kefés szemöldökzselékkel. 
 Meg kell tanulni használni, az biztos, én még mindig rajta vagyok az ügyön, sajnos törölgetnem kell le innen-onnan, valószínűleg túl nagy a keféje.
 Összességében meg vagyok elégedve, nem kelt mű hatást, de meg kell tanulni szépen dolgozni vele. Cruelty-free, természetes alapanyagú, jó áron kapható termék. Az essence make me brow szemöldökzselével összehasonlítva bőven ez nyer, kiszerelését és végeredményét tekintve is.

You May Also Like

0 megjegyzés